2012-06-10

2012年06月10日 - My weekend!~

Vaknade för någon timme sedan, somnade ganska sent inatt runt fem. 
Eller om man ska kalla det morgon?
Har precis fått i mig lite frukost och kollat ett avsnitt av One Piece.
Inte blivit så mycket uppdaterande av bloggen i helgen, men det beror på att jag har haft fullt upp
och varit hemma sena kvällar och varit borta nästan hela dagarna.

Fredag:
Så blev det lite festande hemma hos Zandra med tre andra.
Blev utgång också. Träffade några vänner som jag inte träffar så ofta så jag satte mig ner en stund med dem.
Eftermiddagen/ Kvällen och natten hade jag sjuk roligt (om man bortser ifrån de små tråkigheterna..)
Dansade hela kvällen ända fram tills stängningen! Det var så himla roligt.
Träffade min gamla granne också på dansgolvet, kul! ^_^
Kortfattat så har jag haft sjukt roligt och inte haft så roligt på länge då jag festat!
Vill främst tacka Christian för en trevlig kväll! :)
Förfesten innan utgång hemma hos Zandra, Vart Vin och en shot Rosita Bitter (den var bitter!!) x)
Min Outfit och Facelook under kvällen!: (OBS! Ego blidbomb!)

Leopard topp - Lindex 
Tights - Prinsessan Kawaii
iPhoneskal - Fått av en vän





Körde på vågigt hår, älskar mitt hår på denna sista bilden! ^_^
Bjuder på denna! Kawaii ne? ^_^

Lördag:
Igår umgicks jag med Zandra hela dagen. Vi tog bilen och åkte upp till Pappa och hälsade på.
Ville ju kolla hur stora kattungarna är nu. 
När jag fick syn på dem så höll jag på att gråta, de är så himla söta!~


Visst är de underbara!? :3
De är fem stycken, katten som jag ska ha syns tyvärr inte så mycket på denna bilden.
Men hon är svart och vit, hon ligger i mitten. Längtar tills hon kommer hem!
Nyan Nyan!~
Vi åkte till ett par vänner till Pappa och Christin.
Blev lite fika, bullar och päronsoda!

De vi var hos hade en jättesöt hund! ^_^
Strax efter elva-tiden så åkte vi hem. Jag gick direkt och la mig i sängen när jag kom hem.
Men somnade inte förrens vid fem (allt detta tänkande..).

Idag ska jag plocka undan här hemma så att det ser snyggt ut.
Sen vet jag inte vad jag ska göra idag, söndagar är nästan alltid lika sega.
Jag får helt enkelt se vad resten av denna dagen har att erbjuda!
Chu~
Follow Nanaki Kaw

4 kommentarer:

  1. Åh! hur mycket väger du? Ser så perfekt ut! Skulle gärna vilja se ut så :D

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Nu har jag dragit en vinnare i tävlingen där man kan vinna solglasögon från amai.se! Kika in på bloggen för att se om det var just du som vann! ^^

    Kram <3 /Hoshi

    SvaraRadera

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥