2012-06-12

2012年06月12日 - Tuesday!~

Hoppsan, glömde bort att jag har en blogg!
Nej jag skojar bara, har bara inte haft tid att uppdatera bloggen! ^_^

I Söndags så grillade jag med Mikael, Simon, Marona och Angelica.
Till efterrätt hade vi chokladpudding som Angelica hade gjort. Yummi~
Umgicks med Angelica och Mikael till elva på kvällen någon gång sen gick jag hem,
när jag kom hem blev det sängen direkt för att jag var så trött. :3
Igår (Måndag) så ringde jag Zandra och vi bestämde oss för att umgås lite.
Linn kom upp och vi startade grillen, Linn gjorde en sjukt god potatisgratäng med massa vitlök!
På kvällen när Linn hade åkt hem så kollade jag och Zandra på en film och åt lite gott till den.
Vi såg Sandor slash Ida, den var helt okej. (Tror jag såg den med skolan när jag var yngre?)
Sov över hos Zandra inatt.
Idag blev det upp ganska tidigt.
Skulle inom Försäkringskassan och sedan på möte på Arbetsförmedlingen.
Fick en ny tid till Arbetsförmedlingen nästa vecka igen, det går snabbt framåt nu känns det som! ^_^
Efter mötet gick jag hem till Zandra, vi åt lunch sedan åkte vi in till Karlskrona.
Vi kikade lite i affärer, jag utnyttjade även halva mitt presentkort Ur & Penn också,
det jag köpte skulle egentligen gå på hela värdet av presentkortet men sedan var det en massa rabatt som jag inte visste om så det blev mycket billigare.
Så jag har mer att utnyttja på det presentkortet en annan dag! (Visar i morgon vad jag köpte).
Tog oss varsin cheeseburgare och milkshakeMc Donald's efter shoppingen.
När vi kom hem från Karlskrona körde vi inom Maxi och handlade hårfärg. Har redan färgat håret,
blev lite mörkare än vad det var innan (Visar bild lite senare eller i morgon).

Bilder från igår då vi grillade på Zandras balkong.
Jag i Söndags!~

Nu ska jag kolla mina mail sedan spela en runda.
Uppdaterar kanske senare ikväll!

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥