2012-06-01

2012年06月01日 - Goodmorning!~

Godmorgon, vaknade precis. Hade ställt klockan på tio för att jag inte skulle sova bort hela dagen.
Känns skönt att jag vaknade innan klockan ringde. ^_^
Nu är det fredag och helg igen.
Sitter och funderar vad man ska göra denna helgen. Kanske sätta sig ner "hela" helgen med ett spel?
Var länge sedan jag hade en spelkväll. Hade varit roligt om någon ville vara med eller 
ville ha spelkvällen hemma hos sig! I love gaming!
Vädret helt underbart ute och jag funderar på att dra ner till stan nu under förmiddagen.
Ska hitta mig en trevlig filur som vill hänga med och fönstershoppa lite. ^_^
Men först blir det frukost. Är sjukt hungrig, varit det sedan jag gick och la mig i natt men
jag har börjat undvika att gå upp och äta när jag ska sova så.
Uppdaterar mera senare!
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥