2012-06-26

2012年06月26日 - Busy, busy~

Hej alla cutiepies!~
Har inte bloggat på ett par dagar nu och det beror på att jag har varit upptagen med annat,
inte haft tillgång till datorn och bloggen.

Sedan jag uppdaterade sist har jag umgåtts med familj och vänner, varit i stallet, sökt jobb m.m
I Söndags var "N" här. Trevligt!~ ^_^
Senare på kvällen var jag med Zandra och Linn, vi såg på en film som gick på kanal 5.
Äntligen midsommar hette den, var helt okej film. (Blev en sen kväll så jag sov över hos Zandra)
Igår var jag i stallet med Angelica, skrittade med en pony och det gick ganska okej. :3
På kvällen umgicks jag med Mikael och Angelica hemma hos dem. 
Såg på lite filmer, bland annat The Ring 2 (Amerikanska), åt även hemmagjord äpplepaj. Yummy~


Idag var jag på Thai Corner och åt med Pappi, Christin, Angelica, David och Mikael.
Mikael fyller 22 år idag, grattis till honom!~ \(^O^)/


Nu är jag hemma igen, eller var för ett par timmar sedan.
Har plockat lite med papper och skickat iväg en jobbansökan.
Även fixat lite papper inför i morgon. Ska göra lite ärenden i stan i morgon bland annat.
Nu ska jag gosa med mina älsklingar och kolla på film!
Chu~




Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥