2012-06-03

2012年06月03日 - Sunday!~

Nu är det Söndag igen och helgen är över. Under helgen så har jag inte bloggat så mycket men jag
har inte haft tid. Har umgåtts med familjen och lite sådant.
I Fredags så kom småbröderna Joakim och Timmie till Ronneby.
Vi umgicks hemma hos Zandra. Vi LAN:ade och hade riktigt trevligt , det är inte så 
ofta man träffar demDem åkte hem igen på Lördagseftermiddagen.
Zandra och jag gjorde oss i ordning och åkte in till Karlshamn för att fira vår brors flickvän Sofie (Fii).
Hade riktigt trevligt och det var kul att komma bort lite. Känner att man borde åka bort oftare.

Bortsett från att jag har haft fullt upp och roligt så har jag kommit underfund med att jag inte
ska lägga ner min energi och tid på onödiga ting och bara göra sådant som jag vinner på
och som jag tycker är bra. Har även tagit andra beslut som har varit jobbiga, 
hela natten gick åt till det.Massa tankar, tårar och velande. Men det ska nog gå bra. 
Det är så här han vill ha det och då får jag finna mig i det nu, 
jag ger upp för att jag känner just nu att hos dig finns det ingenting att hämta.
"Visa ditt intresse eller förlora mitt.." förlåt men tyvärr så är det så nu och jag tror att du 
också ville att det skulle bli såhär.(?)

Nu ska jag äta frukost, sen ska jag se vad jag ska hitta på. Hade velat sola lite idag.
Det är soligt ute men inte tillräckligt varmt. Men blir i alla fall en promenad sen.

(I brist på bilder så får ni lite Instagram-bilder som sammanfattar min helg lite..)
 (Klicka på bilderna för förstoring)

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥