2012-06-01

Away We Happened.~

Började kolla på denna korta serien på 6 delar i väntan på att min bror ska höra av sig.
Just nu har det bara kommit ut två avsnitt av serien, kan inte vänta tills man får se fortsättningen!
Vad som kommer hända i serien är tittarna som bestämmer, spännande! ^_^
Tjejen som spelar i serien är en av mina favorit bloggare som driver bloggen From Head To Toe.
Hon bloggar om massa makeup-produkter bland annat.
Ni kan kolla på serien Away We Happened här!~

Trailer:


Follow Nanaki Kaw

4 kommentarer:

  1. Såg dig i stan för ett tag sedan, du har gått upp i vikt såg jag. Menar inget dåligt för det ser bättre ut att vara lite "mulligare" :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. För ett tag sedan så ja kanske det, men jag är inte så "mullig" kanske bara lite. Har rätt mycket muskler med, och muskler väger mer än fett. Men man ska ju inte se ut som en planka, jättefint med kurvor! :)

      Radera
  2. Håller heelt med! nejnej alltså, du ser normal ut o det tycker jag är jättefint :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag vet har inte precis klagat, men tack! :)

      Radera

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥