2012-06-20

2012年06月20日 - Wednesday!~

Godkväll alla Cutiepies!~
Hoppas att ni har haft en bra dag.
Det har jag haft, började dagen med ett möte på Arbetsförmedlingen.
Vi kollade lite jobb annonser och planerade lite.
Efter mötet gick jag till en arbetsplats och sökte jobb. 
Så hoppas att man blir kontaktad snart och att man får jobbet! ^_^
Förutom det har jag ringt lite samtal också, finslipat mitt CV som jag ska skicka runt.
Ska också börja kolla på lite lägenheter för det blir förhoppningsvis flytt inom snar framtid!~
Tog en powernap på eftermiddagen. (Förstår inte hur jag kan vara så trött? 
Min kropp som får ta alla smällarna).
I morse när jag vaknade och gick ut i köket och tog mig ett glas vatten så fick jag konstiga
kramper i magen, bara vibrerade i min mage, typ som om jag hade svalt en borrmaskin eller en mobil :s
Kunde knappt stå upp, (vet inte varför) har inte varit med om likanade förut..
Nåja. Säkert ingen fara?
Nu befinner jag mig hemma hos Mikael och Angelica.
Det blir nog lite film (och Gamingnight för min del!)
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥