2012-06-06

2012年06月06日 - Wednesday!~

Vaknade för någon timme sedan och har precis fått i mig lite frukost.
Idag är det Sveriges Nationaldag, inget jag direkt firar eller bryr mig om..
Vädret ute är inte så speciellt fint, hade velat ha mera sol så att man hade kunnat sola och bada.
Har inte planerat något hittills på dagen, skulle bara behöva ringa ett par samtal
men det får vänta tills i morgon då det är en vanlig vardag.
Känns som om det är en seg söndag idag, men det är ju en röd dag och då finns det inte så
mycket att göra. Hade varit skönt att jobba idag, det är sådana här dagar man tjänar bra pengar.
Ska i alla fall ta och gå en runda, sen får jag se vad resten av denna dagen har att erbjuda.
Blir i vilket fall som helst ganska tidigt i säng ikväll, ska upp ganska tidigt och iväg i morgon.
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥