2012-06-12

Över 20.000 besök på bloggen!~ (^^)/

Upptäckte precis att jag har haft över 20 000 besök på bloggen!
Jag startade denna bloggen i November och har redan haft så mycket besök på bloggen. ^_^
Har mellan 150-300 besök dagligen på bloggen beroende på hur mycket jag uppdaterar.
Ibland kan jag även ha nästan 300 besök även om jag inte uppdaterar bloggen.
Igår uppdaterade jag inte bloggen någonting alls, ni ser ju hur många besökare jag hade då.
276 besök! Så roligt, tack så mycket alla fina läsare och stalkare för att ni finner min blogg intressant!
Tack Tack Tack~!!
Follow Nanaki Kaw

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med så mange flotte lesere! Du er kjempesøt btw! digger håret ditt :3

    SvaraRadera

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥