2012-10-24

2012年10月24日 - Wednesday~

Godkväll Cutiepies~

Jag kom hem för ett par timmar sedan och har inte hunnit blogga sedan dess för att jag hade lite att fixa här hemma, betala räkningar och äta. Men nu är jag klar med allt så jag tänkte att jag skulle uppdatera lite! ^_^ Har varit på sy-verkstaden idag och blev klar med mitt första arbete, ett förkläde. Hann även fixa en av mina klänningar som jag tog med mig dit. I morgon ska jag börjar jobba på ett nytt projekt, ska jobba med dragkedjor bland annat. Jag bara älskar att arbeta med tyg!~

Hur har dagen varit för er?


Yummy~

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥