2012-10-17

2012年10月17日 - Yesterday!~

Godmorgon Cutiepies!~

Hoppas att ni har sovit gott! ^_^ Jag själv somnade fort igår, var på China Town och åt och hade jätte trevligt och kul, satt där länge och pratade och skrattade en hel del. Klockan var ganska mycket när jag kom hem så jag kollade på en episod av Pretty Little Liars innan jag kröp ner i sängen och somnade direkt.
 Jag körde med lockat hår igår ^__^v
Glömde ta bild på maten men alla vet ju vad kinesisk mat är. Eh? ^_^
Vi åt av två olika menyer: Kyckling med cashewnötter & Kyckling med bambuskott och champinjoner.
Yummy!~
Vi fick varsin lyckokaka till kaffet och här är min! Jag vet inte om jag ska tro på sånt där riktigt men kändes som denna var äkta för jag är en sådan person som blickar framåt hela tiden och där framme finns ljuset och roliga upplevelser. ^__-

Tror ni på lyckokakor eller spådomar?
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥