2012-10-25

2012年10月25日 - Good evening~

Godkväll Cuties~

Jag kom hem för någon timme sedan och har inte hunnit blogga förrens nu, jag har betalat de sista räkningarna och surfat runt lite på nätet, klickade hem en ny vinterkappa som jag ska ha nu till vintern. Jag längtar så himla mycket tills jag får hem den! ^O^
Dagen har gått bra idag på sy verkstaden, det som jag hade planerat ikväll blev inte av men det blir kanske nästa vecka och det gör så att jag blir ännu mera nervös. När jag kom till Ronneby så skulle jag inom Maxi för att hämta ett paket. Inne på Maxi i förbutiken träffade jag på Malin, vi pratade lite sen bestämde vi oss för att jag skulle hänga med henne hem en runda, alltid lika trevligt och vi träffas inte så ofta men det ska bli en ändring på det! ^__^
Sitter och funderar på vad jag ska hitta på nu resten av kvällen, men det blir nog till att ta det lugnt, spela lite spel och kolla på Pretty Little Liars som vanligt. Ni får ha en fortsatt bra torsdag så hörs vi i morgon igen.
Chu~
Min Outfit idag;
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥