2012-10-04

2012年10月04日 - Thursday!~

Godkväll Cutiepies!~

Har inte alls varit mycket uppdatering här på bloggen de senaste dagarna för att jag har inte känt mig kry.
Ni minns nog att jag nämnde i tidigare inlägget att jag hade fått munsår (har det fortfarande) och
började bli förkyld?
Spenderade hela dagen i sängen igår för att jag hade sådan huvudvärk och så.
Sen var jag ledsen men det är inget jag tar upp i detalj här i bloggen för att jag vill hålla den positiv.
Framåt kvällen mådde jag bättre och satt för det mesta och spelade.
Blev en kväll med World of Warcraft och tea. Bättre onsdagskväll kan man inte ha! Eh? ^_^
Jag idag;

Ikväll har jag varit i Karlshamn med Angelica och Mikael hos bror Daniel & Fii och hälsat på.
De bjöd på Thaigryta med ris. Yummy~
Daniel visade sitt nya spel som han fick när han fyllde år, Sleeping Dogs heter spelet.
Det är Square Enix som har skapat spelet om man skulle aldrig tro att de skulle skapa den typ av spel.
Spelet utspelar sig i Hong Kong och det påminner mycket om Rockstars GTA.
Ganska knäppt spel. ^_^
Nu på hemvägen så blev vi sugna på milkshake och körde inom Mc Donald's och köpte det.
Vanilj och Jordgubb är de godaste men idag fick det bli vanilj.
Var lite sugen på pommes frites också men det blev inga för jag var så mätt efter Thaigrytan.
Hade det blivit lite pommes frites så skulle jag velat ha en påse med Gangnam Style PSY på!
Haha, hade lätt betalat extra för en sådan påse.^_-


Nu ska jag spela en runda lite innan jag ska se en film och sova.
Har redan tagit på mig mitt nattlinne. ^_^
Mitt nattlinne som är Rosa och Blå, absolut mina färger

Godnatt och sov sött sen när ni väl ska sova så hörs vi i morgon.
ChuChu~

Btw,
En låt tillägnad min bror Mikael.
Hade så roligt i bilden hem innan. Haha~ (^O^)v

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥