2012-10-18

2012年10月18日 - Thursday!~

God morgon Cutiepies!~ (Eller ska jag börja ändra citat bara för att en viss b-bloggerska ska använda sig av mina uttryck hela tiden? Tråkigt med personer som inte har någon egen fantasi! Men jag bryr mig inte om det direkt, jag är hennes förebild och inspiration ;) Det tackar jag för.)
Nåja, hoppas att ni har sovit gott i natt. Själv hade jag svårt att somna för att jag hade en person i mina tankar hela tiden och jag förstår inte riktigt varför? Det jobbigaste är att den personen verkar undvika mig. Får helt enkelt vänta och se, ska inte krusa andra. Nu har jag börjar på en sy verkstad och ska gå dit tre gånger i veckan. Min första dag var igår. Jag går måndagar, onsdagar och torsdagar mellan 13~16. ^__^ Känns skönt att ha något att göra vissa dagar och speciellt något man brinner för. Jag är mycket kreativ och fantasifull person. Jag är en riktig praktiker, är inte så mycket för teori alla gånger men det beror helt enkelt på vad det är för ämne.
Om mindre än en timme så ska jag gå mot bussen och åka in till Kallinge.
Min outfit idag är lite Business-stil eller kanske College-stil?; ^__^v
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥