2012-10-25

2012年10月25日 - Thursday!~

Godmorgon cutiepies!~

Jag vaknade tidigare än vad jag brukar idag för att jag är så nervös inför i kväll, vet knappt vart jag ska ta vägen.. ungefär. Haha~
Jag blev nyss klar inne i badrummet och ska snart ta någonting att äta sen ska jag invänta tiden tills jag ska gå till bussen, det är syverkstaden som gäller idag som sagt och jag ser fram emot det, alltid lika roligt där. Finns en tjej där som har punk stil (trodde det inte existerade så mycket längre) men i alla fall så är hon jätte trevlig och vi kommer närmare och närmare varandra. ^__^v
Har inte så mycket mer att skriva om.. jag uppdaterar kanske senare ikväll om jag har tid.
Chu~

Lilla jag idag;
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥