2012-10-26

2012年10月26日 - It is Friday aisubeki!~ ♥

God dag Cuties!~

Hoppas att ni har en bra fredag och mår toppen! Jag mår strålande och jag ska snart gå iväg. ^_^
Idag fick jag mina linser och min peruk på posten som jag ska ha till Halloween.

Jag ska göra om peruken och designa den så att den blir perfekt till min Cosplay som jag ska ha på Halloween, det är bara en vecka kvar tills min födelsedag och tills vi ska fira (och klä ut oss) inte alla som kommer till att göra det men det är roligare ju fler som gör det. Jag längtar så himla mycket!!~
Firar ni Halloween?
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥