2012-10-09

2012年10月09日 - Good morning!~

God morgon Cutiepies!~
Jag vaknade för någon halvtimme sedan och sitter just nu och njuter av min frukost.~
Idag står det en hel del på schemat, det är nämligen så att jag ska på en arbetsintervju klockan två.
Hoppas att jag får jobbet eller åtminstone några timmar då och då. ^_^
Efter arbetsintervjun ska jag på ett annat möte och sen ska jag inom Ronnebyhus med några papper
angående lägenhetsbyte, hade varit jätte kul om man kunde flytta till en annan trevlig lägenhet.
Men vi får se hur det blir med det, det tar sin tid. Men håll tummar och tår på att jag får jobbet.
Blev ingen uppdatering på hela dagen igår och det beror på att jag sov den största delen av förmiddagen.
När jag vaknade så drog jag iväg för att handla lite nödvändigheter. Umgicks med Zandra en stund på eftermiddagen. När jag kom hem fick jag reda på om arbetsintervjun som jag ska på idag.
Jag gick och la mig efter att jag hade kollat på Projekt Runway Sverige.
Nu ska jag gör mig i ordning inför intervjun. Jag kommer nog fixa några tidsinställa inlägg som kommer till att komma upp under dagen (om jag hinner) så slipper det vara så dålig uppdatering här på bloggen. Det har ju varit det på den senaste tiden och jag vill gärna förbättra uppdateringen.
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥