2012-10-05

2012年10月05日 - Good evening!~

Godkväll Cuties!~

Jag kom precis hem ifrån en trevlig och mysig hemmakväll hemma hos bror Mikael med Angelica
och David. David hängde med oss till Ronneby för att han ville umgås med oss ikväll. Trevligt!~ ^_^
Vi har ätit mat & snacks, spelat spel och kollat på film.
Blev väckt av Angelica i morse, hon ringde och väckte mig. Haha~
Tror klockan var fem i tio eller något(?) Jag klev upp och klädde på mig lite snabbt och drog över
till henne. Vi åkte hem till Papi på en fika med kaffe och chokladmuffins.
Deras hund Bulan fyller 4 år idag också. Grattis till honom! :3
Nu ska jag fortsätta min fredagskväll här hemma med spel, film och mys med mina katter! ^_-
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥