2012-10-12

2012年10月12日 - Friday~

Hello Cutiepies!~

Hoppas att ni har det fint och njuter av att det äntligen är fredag! ^__^
Jag var uppe ganska tidigt i morse och gick över till Angelica på en kopp kaffe för att vakna till innan jag skulle på mötet i Kallinge 09:30. Mötet gick bra och vi kom fram till en hel del saker men jag tänker inte avslöja vad vi kom fram till riktigt ännu. Jag är så himla glad just nu, känner mig verkligen på topp!~
Efter mötet så ringde jag Kerstin för att jag skulle avboka med henne på onsdag
då jag nu har fått förhinder och har inte tid att träffa henne då.
Hon föreslog att jag kom hem till henne en stund idag istället så jag gick hem till henne och fikade.
Kjell var också hemma, det var ett tag sedan jag träffade honom så det var trevligt att han
var hemma och ledig ifrån jobbet idag. ^_^
Jag åkte hem med bussen så att jag var hemma lagom runt tolv igen
(eller om klockan var ett?) Skit i samma. Haha~
Sedan jag kom hem har jag kollat mail, ätit en god smörgåstårta (som Kerstin skickade med mig och som hon har gjort själv) och så har jag dreglat över fina höst/vinter kläder som jag gärna vill ha. ^__-
Det är riktigt kallt ute nu och jag frös mycket i morse.
Nu ska jag kolla ett avsnitt av Pretty Little Liars (PLL), det är ju så himla spännande just nu.
Ska även ta tag i dammsugaren och dammsuga av lite här hemma, behövs när man har två busiga katter som hårar ner här. Haha~
Sen får jag se vad resten av denna fredagen har att erbjuda!

Vad hittar ni på denna fredagen?
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥