2012-10-07

2012年10月07日 - Sunday~

Hej alla Cutiepies~

Jag kom hem för ett par timmar sedan och har bara tagit det lugnt framför datorn och chattat med folk.
Har fått en mailkompis som bor i Japan och som ska flytta hit till Sverige. Ska bli kul att träffas då! ^_^
Igår blev det lite fest hemma hos Zandra. Vi hade jätte roligt och körde "Jag har aldrig", det är roligt
och man får reda på massa roliga saker ifrån de andra, haha~ ^_-
Blev utgång också, träffade några jag kände ute och en som jobbar på Restaurang Kina-Town.
Pratade lite business med honom.. nej jag skojar bara. ^_^
Vi pratade bara lite allmänt om hur det är att hålla igång en restaurang och hur det är att konkurrera med andra företag. Det gäller att använda sin fantasi till att hålla igång och locka 
till sig kunder/gäster. Synd att det inte går så bra för alla krögare i denna staden men det är 
inte lätt när det är en mindre stad.
Efter pubben gick jag hem till Zandra och där har jag sovit i natt.
När jag kom hem så hängde det en lapp i trappuppgången ifrån Securitas med ett meddelande på.
Men det är inte jag som har fört liv klockan sex i morse, jag var inte ens hemma men jag lär 
anklagelserna som vanligt. Men då är det bara till att ringa och säga att jag inte varit 
hemma vid den tiden.



Nu ska jag fortsätta min lugna söndag här hemma och senare ikväll ska jag göra Sushi och lägga mig i ett varmbad. Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥