2012-10-14

2012年10月14日 - Sunday!~

Hello Cutiepies!~

Nu är denna helgen också över, eller ja inte riktigt men snart. ^__^
Tycker att denna helgen har gått otroligt fort trots att den har känts dryg.
Har inte hänt så mycket i helgen, vädret har inte varit så trevligt så jag har för det mesta bara varit hemma och kollat på Pretty Little Liars och spelat spel. Igår eftermiddag packade jag ner min laptop och begav mig hem till Zandra, vi hade tänkt sitta hemma och spela men spontana som vi alltid är så bestämde vi oss lite spontant för att göra oss i ordning för lite "fest". Var på en lokalfest med våra vänner, jag träffade även Malin som jag inte har träffat på två år så det var riktigt trevligt. ^__^
Jag, Zandra och Ted gick ner till stan en runda för att kolla läget men det var inget spännande där så vi gick tillbaka till lokalfesten en stund innan jag skulle dra hem till Zandra för att sova.
Jag är kvar här fortfarande, och just nu inväntar jag tiden. Lotta kommer och hämtar mig klockan fyra.
Då ska vi gå på Spa, super mysigt!~
Under tiden som jag väntar ska jag underhålla mig med att spela lite med WoW.
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥