2012-10-23

2012年10月23日 - Tuesday~

Godmorgon Cuties!~

Hoppas att ni har sovit gott och att ni har haft en bra helg och måndag. Jag har inte uppdaterat de senaste dagarna för att det har inte hänt så mycket. I lördags umgicks jag med Lindha, vi åt tacos. Yummy~
Resten av helgen har varit lugn och bestått av spel och Pretty Little Liars. ^__^
Igår (måndag) åkte jag in till Kallinge ganska tidigt för att jag och Kerstin hade bestämt att jag skulle luncha med henne hemma hos henne innan jag skulle börja "jobba" klockan ett.
Jag gick hem när jag hade slutat igår, det tar ungefär en timme att gå och det var skönt och perfekt väder ute.

Idag är jag ledig och jag började min morgon med en kopp tea och mina Japanska tidningar.~
Idag ska jag på möte och sen ska jag nog umgås med Angie och Matchaz en stund.
Ha en bra dag cutiepies!
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥