2011-11-14

2011年11月14日 ~ Monday.

Tillbaka till Praktiken idag efter en skön och trevlig helg.
(Dock inte det otrevliga som man också fick vara med om..)
Ställde tre klockor, en på 06:00, en på 06:30 och den tredje på 07:00.
Men jag reagerade konstigt nog inte på någon utav dem ^_^
Vaknade 07:20, hade omedvetet Snooze:at.
Måndagmorgon ni vet! Trots att jag var hemma sent som kl 00 inatt
så var jag relativt pigg på morgonen, tog en kopp tea sen traskade jag iväg!

Gick bra på praktiken idag. Var lugnt. Fick veta från den ena Chefen (Susanne) att hon
ville ha mig kvar !! =)
Dock är det inte hon som bestämmer helt, hon vet ju inte riktigt hur det blir.
Men det får man helt enkelt se.
Efter praktiken drog jag ner mot stan, handlade ett cerat på KICKS.
(Det som jag visade er i tidare inlägget!) Älskar det! 
Resten av dagen har jag bara suttit vid datorn. Kollat mailen och skapade denna
nya bloggen! Känns skönt.
Återaktiverade min Facebook idag också, Inaktiverade den igår utav olika anledningar.
Det dröjde inte ens 5 minuter innan några utav mina vänner undrade vart jag tog vägen
och varför jag inaktiverade den.. men nu är jag tillbaka igen! =)

Så, vad jag gör nu?
Sitter och lyssnar på musik och ska ta mig något att dricka och (äta).
Chu ~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥