2011-11-28

2011年11月26日 - Completely sold ~

Förlåt för den dåliga uppdateringen. Har inte varit hemma på 2 dagar.
Och jag har inte haft tillgång till Internet.
Men nu är jag tillbaka igen! =)
Hoppas att ni har haft det bra (?)
Det har jag haft i alla fall!

Det gick bra i lördags.
Var och åt på Kina Town med G.
Jag åt vårrulle! :3 Bland det godaste som finns.
Tog mig en efterrätt också, friterad banan med glass! Yummi ~
Efter vi hade ätit på Kina Town gick vi till PC pubben.
Tog oss en cider och en öl =)
Shotade Tequila också! ;)
Sam jobbade. Han och G hade en diskussion, haha.
Kul hade vi i alla fall.
När vi skulle gå hem ifrån stan så hade det börjat regna.
Mitt hår blev förstört! -.-'

Vi gick hem till G, för att det var för långt för att gå hem till mig
från stan i regnet tyckte vi.
Kikade film och drack lite Corona med lime. Kom tyvärr inte ihåg vad filmen
hette men det var lite knas! ;)
Men hade en hel mysig kväll som blev lyckad, eh?
G blev i alla fall riktigt glad för sin present! =)

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥