2011-11-26

2011年11月25日 - Friday! ~

Kom hem för en stund sedan. Har varit med Mikael och Zandra en stund.
Druckit kaffe och pratat lite.
Praktiken gick bra idag, var inte alls mycket att fixa inför helgen innan
man kunde sluta för dagen som det brukar vara.
Efter praktiken mötte jag upp Johanna (Mixi).
Vi var på LIDL och handlade för att hon skulle bjuda hem ett par vänner
över helgen. Hjälpte henne att bära lite =)
När vi kom tillbaka till hennes lägenhet så satt vi och snackade lite
och så visade hon lite coola prylar.
Vi spelade även ett brädspel som hette "Zombies!!!".
Tyckte att spelet var roligt. Inte spelat det förut.

Jag är så seg nu efter denna veckan och dagen, ska ta något att äta sedan
göra mig i ordning för sängen.
Jag vet att det inte är bra att äta och sedan gå och lägga sig på det,
men jag är sjukt hungrig! ;)

Ni får ha en fortsatt bra fredag.
Godnatt! ~

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥