2011-11-20

2011年11月20日 Goodmorning! ~

Vaknade precis. Förlåt för att jag inte bloggade mer igår kväll.
Mitt internet la av och jag hade djävulsk huvudvärk så jag gick och
la mig ganska tidigt, tidigare än vad jag brukar när det är helg
och man egentligen kan stanna uppe längre.
Men mitt huvud orkade inte det igår.
Jag låg i sängen och smsade lite fint folk, sen låg jag och tänkte
rätt mycket på saker, som inte är så bra för mig.
Ibland kommer jag fram till beslut och i bland blir jag
"knäpp i huvudet" på att tänka på saker.
Men allt löser sig i slutändan..

Fick inte sova i morse heller för att Celine väckte mig genom att hålla
på med mina fötter. Hon var hungrig. ^_^
Nu ska jag äta frukost, sen ska jag klä på mig och sedan städa det sista.
Sen får jag se vad denna dagen har att erbjuda, kanske ska jag dra
och handla lite? Det får jag se..
Just det, ikväll ska jag kika film med Angie och Matchaz hemma hos dem, mysigt!
Men nu först blir det frukost!
Chu ~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥