2011-11-17

2011年11月17日 ~ nervous!

Ååh, jag blir så nervös. Det är jobbigt detta.
I morgon ska jag få veta det jag mest har sätt fram emot och veta
svaret, jag är så nervös så att jag mår illa! =(
Jag vill att detta ska gå bra och att det ska bli som jag har tänkt
och hoppats på. Men man ska ju inte hoppas för mycket?
Men ändå gör jag det... Ååh Nanaki när f*n ska du lära dig ? =/

Ja, men allt går ju ändå bra tillslut vilket svaret än blir så kan man
göra en bättre sak utav det, det är min teori och det är vad
jag har lärt mig av det jag har fått uppleva i mitt liv.
Tänk positivt!
It will be fine..



Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥