2011-11-21

2011年11月21日 - Today ~

Fick en ny liten familjemedlem idag som ni vet, han har för tillfället gömt
sig bakom min soffa, men ni vet hur det är när saker är nytt ^_^
Han kommer nog fram snart och sover hos mig lilla Tusse

Var hos sis Lindha idag och hjälpte henne packa, för att hon ska snart flytta.
Blir nog skönt för henne =) Vi har haft trevligt idag, Zandra var också inom en
runda efter att hon hade varit hos frisören, fin hon var i håret,
jag är så sugen på att klippa lugg, men vet inte om jag vågar. 
Jag har ju sparat ut min lugg i snart 3 år, så den är lång, ni förstår nog.
Dagens I-landspromblem? Haha :D
Var inom Willys och handlade lunch, och på väg in mötte jag Gs mamma ;o
Hon minns mitt namn och mitt ansikte.. trotts att jag bara har träffat henne en gång,
men hoppas att jag får träffa henne mera, hon är riktigt trevlig! =)

Min praktikplats ringde mig idag och hade goda nyheter,
jag har fått förlängd praktik, ska vara där tills den 1 December,
så slutar där på Torsdag nästa vecka!
Först var det ju meningen att jag skulle vara ledig hela denna veckan
och praktisera nästa vecka bara. Men det är kul, nu har jag något att göra om dagarna. =)

Nej, nu måste jag se till att jag kommer i säng så att jag kan ta mig upp
ur sängen i morgon bitti, för i morgon är det back to business!
Chu ~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥