2011-11-16

2011年11月16日 ~ EXPERIENCE ❤

Godmorgon!
Nu sitter jag och dricker en kopp tea, som är ett måste för mig varje
morgon för att jag ska kunna vakna till ^_^

Här får ni en liten bild på dagens Facelook!
Har uppsatt hår på praktiken för att man ska ha det när man Serverar
eller är i köket. Igår ville Chefen se hur en så kallad egobild se ut,
så jag visade han en. Han sa att det inte var jag på den bilden.
Men jag talade om för han att han inte känner igen mig på den för att jag hade
nersläppt hår. Han frågade också varför jag inte hade det så ;o
Haha, bara för att.. så ska jag gå till praktiken med nedsläppt på Fredag! =)

Ha en fortsatt bra dag alla. Jag uppdaterar igen när jag komme hem.
Chu ~

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥