2011-11-26

2011年11月26日 - Good morning ~

Godmorgon! Vaknade vid 9 idag för att Celine och Panda väckte mig ^_^
Har precis fått i mig frukost, blev pannkakor och vaniljtea!
Yummi ~

Ska alldeles strax städa undan lite här hemma och fixa det sista
med Gs present! Sen efter det blir det till att hoppa in i duschen
och göra sig i ordning för idag ska jag äntligen träffa G!
Gud vad jag har längtat och saknat. 
Jag kan erkänna att jag är en liten smula nervös och det bara pirrar i magen på mig.
Jag uppdaterar kanske senare, beroende på hur mycket tid jag får över.
Chu ~

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥