2011-11-28

2011年11月28日 - Monday! ~

Praktiken idag. Kände mig riktigt seg, inte för att det var måndag utan
att det var så mycket att ställa i ordning efter de som hade jobbat i helgen.
Men gick bra ändå!
Slutade som jag brukar även om jag var ensam i matsalen idag.
Praoeleven var sjuk och Susanne ledig.

Nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar igenom mina mail.
Har en hel del när jag inte har suttit vid datorn på två dagar.
Men det mesta var bara skräp mail! ^_^

Well.. nu ska jag ta mig något att äta.
Sen får jag se vad resten av denna kvällen har att erbjuda! =)

Haha, Tack Lito och Markus! =P ...Eller nått?
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥