2011-11-19

2011年11月19日 Saturday ~

Håret blev mörkt, näst intill svart =/
Men det går ut lite färg när jag tvättar det nästa gång.
Nu gör jag hemma gjorda chips, för att jag orkar inte gå till Maxi
ikväll, mörkt ute nu och det är inte kul att gå ensam!
Resten av kvällen ska jag spendera hemma, precis som jag har
gjort hela dagen, sov länge idag och vaknade med huvudvärk så
har inte orkat göra något vettigt idag. ^_^
I morgon ska jag se till att städa här hemma, sen ska jag nog iväg
och handla lite.
Men nu ut i köket och göra klart chipsen!
Chu ~

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥