2011-11-24

5 years ago ~ ♥

Idag är det 5 år sedan du lämnade oss mamma.
Jag var 15 år gammal då du försvann från jorden.
15 år och visste inte alls mycket om livet.
Idag är jag 20 år och bor ensam, snart jobb så att jag kan börja
med körkortet, du skulle ha sätt mig nu mamma.
Ibland har jag svåra stunder, stunder då jag behöver dig som mest.
Men du finns inte mer än i mina minnen och tankar.
Jag saknar dig, jag vill träffa dig igen.. men blir nog lite svårt.
Men vi ses Nangijala!


Låten som spelades på din begravning ~ ♥
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥