2011-11-16

2011年11月16日 ~ Miss you. ♥

Idag är det 1 månad sedan du lämnade mig.
Det gör så ont, saknaden av dig blir bara större och större.
Allt känns så overkligt.
Kan inte fatta riktigt att du är borta och att jag aldrig mer kommer till att träffa dig.
Du hade stor plats och betydelse i mitt liv och hjärta, i mångas hjärtan
ska du veta, du ska bara veta vad vänner och bekanta pratade mycket
om dig och undrade vad du gjorde.
Jag glömmer aldrig dagen då jag hämtade dig i Karlshamn.
Du var 5 månader gammal och du var världens största tönt. ♥
Men när du kom hem till mig var du kung, du bestämde över allt och alla.
Jag saknar dig, jag har ännu inte levt in i verkligheten och förstått riktigt
att du är borta. Det är svårt att glömma. Har så många minnen med dig
även om du inte var människa precis som jag. Jag älskar dig.
Jag saknar dig, underbara Chris. 
Ibland känner jag av din närvaro, du var en av mina bästa vänner.
Jag glömmer dig aldrig, ditt minne lever.  

Första dagen jag hämtade dig, 5 månader gammal. Du levde 1 år och 6 månader,
för kort tid. 
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥