2011-11-23

2011年11月23日 - Wednesday ~

Kom hem precis, blev lite längre tid på praktiken idag för att vi har julpyntat.
Blev så sugen på  att pynta hemma också, men jag äger inget julpynt ^_^
Bara för att detta blir den första julen sedan jag flyttade hemifrån!
Vet att jag äger en julstjärna som man hänger i fönstret bara.

Well..
Ska ta mig nått varmt att dricka för jag fryser som bara den!
Efter det ska jag plocka med lite saker.
Försöka komma i säng lite tidigare ikväll, för har inte varit min dag idag
för jag har varit så himla seg och trött.. Efterbliven? Haha :3
Chu ~

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥