2011-11-17

account. ~

Igår när jag var hos Zandra så hjälpte hon mig att få tillbaka mitt WoW-account
som blev hackat för andra gången. Trodde först att det var en av mina
före detta vänner som gjorde det, men fick reda på att det var
en i Tyskland som hade gjort det! Asså ett land så nära.
Vanligtvis brukar det vara länder längre bort och länder med smartare teknink.
Ja men nu har jag fått tillbaka det i alla fall och jag ska skaffa den appen som
man behöver ha för att göra accountet säkrare.
Bara för att jag blev hackad och för att de startade en trial på mitt account
så hade jag lite dagar att spela på så spelade jag lite igår, det gick ut inatt kl 4.
Så nu blir det till att köpa ett gamecard.
Men får se om det blir denna månaden eller i Januari.. har massa annat jag
måste fixa.. bland annat en present till G, (julklappar?),
ny hårförlängning, smink som tagit slut osv..

Men tar en sak i taget. Det viktigaste först. =)
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥