2012-05-10

2012年05月10日 - !~

Vill först bara be om ursäkt för den låga uppdateringen av bloggen de senaste dagarna.
Jag har haft det bra och inte haft tid att uppdatera så mycket.

Igår var jag hemma hos pappa och kollade på deras nyfödda kattungar.
Det blev fem stycken, de är bara två dagar gamla. Så söta!~ ^_^

Var iväg hela dagen igår. Det började med att min brors bil gick "sönder" så vi åkte upp
till pappa för att fixa den. Efter det körde vi hem för att hämta Lindha.
Vi åkte till Lessebo och kollade på söta hundar.
Blev jätte förälskad i en utav dem, men den var inte till salu. ; __ ;
På kvällen kollade jag på film med Mikael, Ange, Robin och Josefin.
Men gick hem ganska tidigt för att jag var trött och ville hem och kolla posten.
- Väntar ju på min nya iPhone. ^_^
Somnade rätt tidigt när jag kom hem för att jag hade så ont i huvudet,
(trodde att det var oväder på gång eftersom jag hade så ont) har fortfarande ont i huvudet.
Men det går nog över snart.

I Tisdags umgicks jag med "". Vi var i stan och kollade runt lite.
Var meningen att vi bara skulle fönstershoppa, men så blev det inte.
Det hängde med några saker hem! ^_^ (Visar er vad jag köpte lite senare).
På kvällen övernattade jag hemma hos Ange och Mikael.
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥