2012-05-14

2012年05月14日 - Monday!~

Godkväll!
Kom precis hem efter att ha umgåtts med Lotta en stund, vi tog en fika och pratade lite.
Har knappt varit hemma idag. Började dagen med lite ärenden, sedan var jag inom Thai Corner
och hämtade mat, pratade med May, och han ska kolla med en i Karlskrona om ett
serveringsjobb åt mig, känns awesome!~
Hoppas att man får det. Blir till att jobba en hel del timmar, flera gånger i veckan! ^_^
Efter jag hade varit på Thai Corner så var jag inom Lindhas en runda.
Var hos henne fram tills halv sex. Gick och mötte Lotta då.
Nu är jag i alla fall hemma igen.~
Mötes av en mycket tråkig sak när jag kom innanför dörren.
Men det är inget jag tänker till att ta upp här för att det är lite privat i dagsläget.
Ska ta itu med det i morgon, ringa ett par samtal och kolla upp detta.
(Kanske återkommer om det senare..)



Nu ska jag ta och luta mig bakåt en stund och "inte lyfta ett finger".
Chu~


Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥