2012-05-21

2012年05月21日 - Monday!~

Godkväll!
Har inte blivit någon uppdatering på bloggen idag förrens nu, har haft fullt upp hela dagen
och knappt varit hemma. Åkte iväg och solade vid en göl med ett par vänner idag.
Vi åt även Tacos. Trevligt!~
Idag satt jag på en häst för första gången på många år. Har inte suttit på en häst sedan jag var elva år.
Så det var lite nervöst och pirrigt, men det gick bra. ^_^
Har inte så mycket att skriva om just nu och ska snart krypa ner i sängen för i morgon ska
jag dra iväg och sola på förmiddagen och på eftermiddagen har jag tvätt-tid.
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥