2012-05-17

2012年05月17日 - !~

Varit vaken sedan halv elva.
Idag är vädret väldigt skiftande, regn.. sol.. och sedan regn igen. Tråkigt. Vill ha sol hela tiden!
Torsdag idag, och vad som sker idag vet jag inte riktigt ännu, tror jag och Angelic ska gå ut
en runda senare(?)

Igår fyllde min pappa 51 år som sagt, vi åkte hem till honom och firade honom.
Det blev smörgåstårta, gott! Efter det blev det kaffe och kaka. Trevligt.
Min kära farmor var också där, hon är så söt. Hennes humor asså, kärlek på den!
Fotade pappas körsbärsträd, är helt förälskad i det.


Kanske inte världens bästa bildkvalité men de är tagna med min Xperia X8.
Min nya iPhone 4s får jag nästa fredag förhoppningsvis! ^_^
(som jag har saknat den och tjatat efter den så att det är sjukt.. folk orkar inte höra tillslut)
Haha~

Efter vi hade varit hos Pappa igår så följde jag med hem till Mikael och kollade på film
med Angelic, vi kollade på A walk to remember.
En riktigt bra film, en av mina favoriter. Den har sådant bra budskap om mobbning och kärlek.
Gråter varje gång jag kollar på den, Angelic grät också. ^_^
Rekommenderar den filmen riktigt starkt!
Var hemma runt tolv-tiden inatt och la mig direkt för att jag var så himla trött.
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥