2012-05-18

2012年05月18日 - Fridaaay!~

Goddag! Äntligen är det fredag och helg igen, känns riktigt skönt!
Denna helgen kommer jag spendera hemma, tror jag? Om det inte dyker upp något roligt.
Igår var jag hos Pappa. Mikael skulle fixa en sak på bilen för att den ska besiktas idag.
Hoppas att den går igenom, håller tummarna på det! ^-^
Gucci igår! (Bild lånad av Angelic)~
Har precis ätit lite lunch och spelat lite MSA, är nu på Level 58 och har bestämt mig på att
jag ska sikta in på Level 60 innan denna helgen är över! ^_-

Nu ska jag göra lite nytta. Kanske ut och gå en runda. 
Sen får jag se vad resten av denna dagen har att erbjuda!
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥