2012-05-20

2012年05月20日 - Sunday!~

Goddag! Hoppas att ni har det fint!
Själv har jag det bra, skulle på en Arbetsintervju idag men den blir i morgon istället.
Min vän ringde mig igår och så bestämde vi oss för att ändra på tiden tills i morgon.
Ska vara där 13:00 i morgon. Ser fram emot det!
Idag är det riktigt fint väder och varmt ute. Ska gå ut och gå en promenad om en liten stund tänkte jag.
Ska även kolla om det finns någon tvätt-tid nu i veckan som kommer.
Har mycket inbokat denna veckan och det känns skönt!
Ser fram emot denna veckan. ^_^
Vet att jag gav mig ett löfte att jag skulle hinna till Level 60 innan denna helgen är över på MSA.
Men tyvärr hinner jag inte det för att igår kunde man inte komma in på spelet under hela dagen,
det var något server fel tror jag. Så får bryta det. Men kommer i vilket fall som helst till Level 60
innan denna kommande veckan är över (trotts att jag har en hel del inbokat).
Vill hinna till max Level 65 innan de uppdaterar nästa gång. För känner att jag är efter.
Åh detta beroende! Haha~ ^_^
Snygg bild jag fick på min Karaktär x) Hon blundar! ^_^
Nu ska jag göra mig redo för en promenad och se till så att mobilen är full-laddad så att jag
kan lyssna på bra musik medan jag går.
Ha det fint så hörs vi senare!
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥