2012-05-07

My weekend!~

Goddag! Hoppas att ni har det fint!
Själv mår jag bra, har precis ätit lunch och tänkte nu uppdatera lite om min helg!
Tänkte uppdatera igår kväll när jag kom hem men då fungerade inte mitt Internet.
I Torsdags åkte jag upp till Vaggeryd (Jönköping) för att hälsa på min bror och umgås.
Har haft riktigt roligt. Vi har hittat på en massa kul och tokigheter!

När vi kom dit så hängde vi med Timmi för att han skulle sälja sin ena bil.
Vi åkte runt, fram och tillbaka och hade roligt.
Var lite segt att vänta på köparen av bilen men tillslut kom dem! Äntligen~
Fanny var hemma, första gången jag träffade henne IRL så det var roligt! ^_^
Jag kunde inte vara tyst när vi skulle sova för att jag låg och snackade hela tiden,
tyckte att det var så trevligt och roligt.

Fredagen åkte Fanny till Ronneby..
Jag, Ange, Erica och Ronja åkte till en Pizzeria för att äta.

Pizzan de hade där var riktigt god!
När vi hade ätit drog vi vidare och köpte lite dricka och snacks.
Hittade min favorit läsk. Hello Kitty~
När vi hade handlat lite gott drog vi vidare till ett garage där killarna höll till.
Men vi stannade inte där så länge för att det började bli mörkt och det var kallt ute.
Ange och Ronja sov borta denna natten.
Jag och Erica kollade på tv och gottade oss lite på kvällen.
Mina bröder var hemma sent och det var tur att jag åkte med hem lite tidigare
för att jag var trött så att jag slumrade till på soffan en stund innan jag gick och la mig i sängen.

Lördagen åkte jag, Ange, Erica och Ronja till en marknad. Skillingaryds marknad.
Den var inte så stor men de hade en massa fina saker som gärna hade fått följa med mig hem
men tyvärr accepterade inte ekonomin det denna gången.
Hittade bland annat massa söta smycken. Massa fina iPhone skal med Angry Birds,
Hello Killy, Rilakkuma och Louis vuitton motiv! Alla var supersöta och supersnygga.
Får spana efter dessa ska när marknaden Tosia kommer till Ronneby!
Erica köpte sig ett coolt skal så hon tröstade mig med att ge mig sitt gamla skal
med leopardmönster! ^_^ (Visar er det när jag har fått min nya iPhone).
När vi hade varit på marknaden drog vi hem för att äta lite.
Erica styleade Ange i Rockabilly-stil, hon klädde riktigt bra i det. Då menar jag att hon
verkligen passade i det. Inte alla som passar i det, men hon gjorde det!
Skit snyggt på henne. Fick inte en riktigt bild så jag smygfotade henne i bilen när vi skulle "Fram".
Vi drog till videobutiken Hollywood och hyrde filmer. Blev stalkade av en viss person
så vi körde runt för att stalka tillbaka och då tyckte han att det inte var roligt längre! ;)

*Just det.. vi var en runda på kyrkogården med och lämnade blommor.

Söndagen (igår) var vi hemma och chillade hela dagen tills det var dags för hemfärd till Ronneby!
Måste bara säga att så här mycket kul och så här mycket jag har gjort denna helgen har 
jag inte gjort en helg på väldigt länge! Så detta var verkligen uppskattat! ^_^
Tack för denna helgen bröder, flickor (och stalkern)!~
Btw, ni glömmer väl inte att ni kan följa mig på Twitter?
Där uppdaterar jag när jag inte har tillgång eller tid att uppdatera min blogg!~
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥