2012-05-16

Chris, I miss You!~ ♥

Idag skulle Chris ha fyllt 2 år. Saknar honom sjukt mycket. 
Han dog för sju månader sedan av en tumör, han blev endast ett och ett halvt år gammal.
Det var en mycket speciell katt, han hade en bra personlighet och var min bästa vän.
Alla älskade honom. Väldigt många blev mycket ledsna när han dog för att han var så pass älskad.
Jag blev själv överraskad över hur många som blev ledsna.
Detta är inte vilken svart katt som helst. Han är den bästa av dem alla och jag är helt
övertygad om att han skyddar mig när jag har det lite svårt.

Saknar dig Chris, och grattis på 2-års dagen! Älskar dig!~

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥