2012-05-20

2012年05月20日 - Good evening!~

Kom hem för en stund sedan. Hoppade direkt in i duschen när jag kom hem och plockade
fram betygen och intygen inför morgon dagen.
Har haft en bra dag, var ute och gick en runda på två timmar, mötte upp Lindha när jag hade gått
en timme så gick vi en bit tillsammans.
Följde med henne hem en stund. Vi var på Verona och åt kycklingsallad också.
När vi kom tillbaka till Lindha igen så färgade hon håret och jag fixade tea till oss.
Fick riktigt ont i magen innan, för att jag känner mig så stressad och nervös inför morgondagen.
Men är inte så farligt längre. Det ska nog gå bra.

Tog lite bilder när jag var ute och gick idag.


Riktigt härligt väder idag.~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥