2012-05-19

2012年05月19日 - !~

Eller godmiddag! Beror på hur ni ser det. För mig blir det ett Godmorgon för att jag vaknade precis.
Umgicks med Zandra och Mikael igår kväll. Blev en spontan utgång, vart bara en öl.
Vi var på PC. Var ett par killar som bråkade, slogs och knuffades.
Jag och Zandra stod i ett hörn och så blev den ena killen knuffad mot oss så vi nästan blev
mosade i en spelautomat. Men jag ville skydda oss från det, så jag knuffade bort honom. (självförsvar)
Men det är inget att rekommendera för att killen var tydligen psykopat och ville gå på mig 
istället och ville slå ihjäl mig. Jag var tydligen en F*cking j*vla Bitch enligt honom.
Tur att det var andra killar som tog honom och kastade ut.
Annars skulle jag kanske inte varit så vacker just nu. ^_^
Förstår inte varför fulla människor ska gå på mig och slå mig.
Så fegt att slå kvinnor, och fegt att gå på yngre och när man inte har gjort något fel.
Sådana människor borde inte dricka.
Nog om det.. Hände inget allvarligt.

Vi var där till stängningen. Zandra gick iväg för att hon skulle träffa ...
- Ja om det någonsin kunde hända mig men det är inget jag behöver vänta på,
don´t waste time on something who will never come!~
Jag gick hem i förväg för Mikael var kvar en stund till för att han skulle byta nummer med Andreas.
Idag är det Lördag, solen skiner. ^_^
Får se vad jag hittar på idag, kanske umgås lite? Eller om det bara blir till att vara hemma?
Jag får se! Men något blir det i alla fall.
Nu blir det frukost!
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥