2012-05-16

2012年05月16日 - Busy time..~

Hoppas att ni har sovit gott. Det har jag gjort, fast somnade inte förrens vid fem i morse.
Var inte så särskilt trött, kanske för att jag tog en Powernap på eftermiddagen igår(?)
Blev ingen uppdatering på hela dagen igår.
Hela min morgon gick åt till att sitta och ringa runt mellan två olika företag som inte visste
vad de gjorde och skulle göra, de skyllde över på varandra om vem som hade
hand eller inte hand om mitt specifika ärende.
Tycker att det är dåligt att de inte vet hur de ska jobba. Men tror det har löst sig nu i alla fall,
väntar bara ett svar på ett mail. Känns som om det kommer till att ta evigheter.
Vill ha allt uträttat med den saken nu för att jag börjar bli lite otålig>‿‿◕
Spenderade den mesta delen av min tid på detta igår, sen blev det en Powernap efter det.
Tog lite på mina krafter att ringa runt och efter allt krångel jag blev utsatt för.
Senare på kvällen kollade jag på film med Mikael, Angeliq, Josefin och Robin.
Var hemma ganska sent. Orkade inte blogga just då.
Nu är det Onsdag, lill-lördag.
Idag fyller min pappa 51 år så ska åka hem till honom och fira honom idag!
Väntar bara på att Angeliq ska sluta jobbet så vi kan åka.
Under tiden ska jag göra lite nytta här hemma.
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥