2012-05-17

Efter mycket om och men..~

Så åkte luggen av igår kväll! 
R.I.P långa luggen, vi har haft 3,5 år tillsammans!~
Hade funderat länge på om jag skulle klippa av den eller inte.
Haft den i 3,5 år och skött om den och den har fått vara med om mycket.

Bilder från förgår:

Haha! Derpface eller nått! ^_^
Detta är alltså min långa lugg som jag klippte av.
Satte alltid upp den med hårnålar för att den inte skulle vara i vägen bland annat.

Nya bilder på min nya lugg kommer upp någon dag!
Nu ska jag dra över till Mikael och Angelic och tjata på dem! ;)
Chu~
Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥