2012-05-13

2012年05月13日 - Sunday!~

Kom precis hem. Har sovit hemma hos Zandra i natt.. fast i själva verket satt vi uppe till
halv fem på morgonen och sov till ett på dagen. Spelade i flera timmar. ^_^
Sitter just nu med en kopp tea och pratar med Nattamsn, gud vad jag har saknat henne.
Vi har inte snackat på evigheter och hon raderade alla sina konton på internet, tur att jag har hennes msn.

Har inte så mycket att skriva om just nu känner jag.
Ska fortsätta snacka lite till med Natta, sen ska jag nog kolla någon serie.
Kanske ska jag fortsätta att kolla på Pokémon?
Jag och Ange satt och kollade igenom 20 avsnitt här om dagen.
Är så glad att jag hittade så att jag kan stream:a hela 14 säsonger svenska! ^_^
Säger godnatt till er redan nu för att klockan är ganska mycket och jag kommer
troligen inte till att blogga mera ikväll.
Chu~

Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥