2012-05-30

Eternal Sonata~

Igår hade jag inget att göra så jag satte mig vid Zandras XBOX 360.
Fortsatte med spelet Eternal Sonata som jag påbörjade för ett par månader sedan och som
jag just då bara hann spela tjugo minuter in i spelet innan batterierna i kontrollen tog slut.
Satt i över en timme och spelade igår och jag kan säga det att jag fullkomligt 
är helt förtjust i spelet!
Storyn är enkel, grafiken är bra (den typ av grafiken som är i min smak, så gullig) ^_^
tycker att det är roligt när det är röster med i spel, som i det här spelet.
Spelet finns även på PlayStation 3.





Jag gillar även striderna i spelet för att det är lite annorlunda jämfört med andra spel.

Ska ta och sätta mig vid det en stund nu tänkte jag tills Zandra kommer hem och tills 
WoW har gjort klart sin update!
Chu~


Follow Nanaki Kaw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer med en ond karaktär kommer inte till att godkännas.
Är du här för just det? - Gå någon annanstans tack!
Denna bloggen är en plats för trevliga, och jag vill bara ha ett trevligt/roligt innehåll!

Tack på förhand!~ ♥